Eàmanés galleri

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Eàmanés galleri

Innlegg Olivia Knopp » 21 Des 2009 11:04

Jeg ble så inspirert i går at jeg satte meg til å tegne på senga. : D Heheheheh. Ikkebra.
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Eleesha Lantern » 01 Jan 2010 03:34

Olivia Knopp skrev:Du er veldig flink til å tegne, synes jeg.
Hakke peil på det, men jeg synes de er kjempefine.


Enig
Men jeg er enig med Desmond også, hun Hadde unaturlig lange armer...
Hvordan fargelegger man regnbuehår? Du er superoptikjempefantafenomenalistisk flink til og fargelegge!
Eleesha Lantern
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 81
Registrert: 19 Sep 2009 22:05


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Eàmané Wesenberg » 01 Jan 2010 04:51

Hvordan man fargelegger regnbuehår?
Man tar fargeblyanter i alle regnbuens farger, og så fargelegger man. (Hint: Sterkt der de er sterke og svakt der de går over i hverandre ;))
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Southa M. Evethlee » 01 Jan 2010 06:52

Mer, Mane, meeeer. Tegningene er fantastiske. Kreativiteeeet. [JEG VIL HA HJERTESMILEY SOM HOPPER PÅ DETTE FORUMET for det skal være et her lzmfo'shizzzzle]
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Eàmané Wesenberg » 30 Jan 2010 20:52

Siden jeg er hjemme i helga, skal jeg herved velsigne dere med en bønsj nye tegninger. 8-)

Bilde

Mer for min egen fornøyelse enn deres, dette er Aaron Phoenix Wesenberg (Eàmanés far) og de tre søsknene hans. For uinnvidde (dvs alle) skal jeg gi en kort oversikt, fra eldst til yngst:

- Luminelle, eldst, gikk i griffing. Var topptillitskvinne og den som holdt de yngre brødrene i ørene. Ble svartspaner, og døde i tjeneste da Dwareniel var to år.
- John Mercury, nest eldst, gikk i ravnklo. Var en spøkefugl og en damemagnet, veldig populær. Han lever fremdeles, er gift og far til tre barn. Og NEI, han klår ikke på puppene til søstra si. >__>
- Aaron Phoenix, nest yngst, gikk i smygard men passet overhodet ikke inn. Han foretrakk helst å henge med storebroren og vennene hans, og ble akseptert i gjengen deres uten noe særlig om og men. En bekymringsløs og lykkelig fyr, til tross for gnisninger mellom ham og huskameratene.
- Agnus Dei, yngst. Gikk i håsblås, men sluttet etter tredje klasse fordi de få magiske evnene han hadde vist før han begynte på skolen, forsvant. Ble erklært futt som femtenåring, og rømte hjemmefra året etter for aldri mer å bli hørt fra. Aaron ble knust og snakker aldri om dette, Eàmané og søstrene vet derfor ikke om ham.

...nå snakker jeg meg bort. xD

Bilde

Gwendolyn Anastasia Wesenberg, Eàmanés bestemor. Fra da hun var ung, selvfølgelig.

Bilde

Ehm hei jeg lagde en Alexa Bond jeg <3

Bilde

Dette har lite med GS å gjøre, men de som har lest førsteutkastet av Vinterslottet kjenner kanskje igjen scenen. Dette er Emmy, som danser med Kongen for første gang ^^

Bilde

Jah. Enda en Texas (Dwareniels sønn, som voksen), med enda mindre klær på. Hot stuff, altså. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Victoria G Sawery » 01 Feb 2010 00:08

Du er utrolig flink til å tegne! Bildene er liksom så behaglige å se på. (:
Victoria G Sawery
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 897
Registrert: 14 Des 2008 22:25
Bosted: Galtvort


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Toril C Jones » 01 Feb 2010 00:09

Eàmané Wesenberg skrev:Jah. Enda en Texas (Dwareniels sønn, som voksen), med enda mindre klær på. Hot stuff, altså. 8-)

Og det klarte du å få fram óg. Han såg heit ut der^^
Eg har eigentleg alltid likt teikningane dine. Dei er så fine, og veldig bra fargelagt. Og så er dei så søte og "uskyldige", eller noko sånn. Vanskeleg å forklare.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Millian Brooke » 01 Feb 2010 00:44

Utrolig fine bilder, skulle ønske jeg var like flink :D
Bilde
Dette er min signatur
Brukerens avatar
Millian Brooke
Sprengstjertskrutt
 
Innlegg: 777
Registrert: 26 Sep 2009 16:47


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Isabel Hunter » 01 Feb 2010 02:36

Maneeeeeeee. <3333333333 Du er sjempeflink. Og jeg elsker at du tegner fra bunnen av. Jeg ville kommentert med en gang jeg så det (noe jeg faktisk gjorde) men jeg har vært i Tromsø i helgennnnn. :C
Men uansett, du er flinkflinkest. :3
Jeg elsker .. Øh. Hva er pikenavnet til Aaron og søskenene hans? o_o" Jeg <3 dem uansett. C:
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Joke Luminou » 01 Feb 2010 14:37

Dangerous med buksesmekken oppe, han Texas. :lol:
“There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
Brukerens avatar
Joke Luminou
Legende
 
Innlegg: 5940
Registrert: 26 Des 2009 23:21
Bosted: Rogaland



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron