Eàmanés galleri

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Eàmanés galleri

Innlegg Twiggy Watcliff » 08 Feb 2012 21:04

What, where did the pink stuff go? Hva har skjedd med henne? xD
Dritkul posering, forresten. Og bra sinnauttrykk. Hodet virket litt stort i forhold til resten av kroppen, men alt i alt var det en kul tegning. Minn meg på å holde Kitty unna Mane.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Eàmané Wesenberg » 08 Feb 2012 21:46

Trusa hennes er fortsatt rosa, det er bare scanneren som ødelegger fargene mine :3
Neialtså, Mane går egentlig mest i svart for tiden, ifølge henne fordi hun da er "vanskeligere å få øye på".
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Twiggy Watcliff » 08 Feb 2012 21:51

Eàmané Wesenberg skrev:Trusa hennes er fortsatt rosa, det er bare scanneren som ødelegger fargene mine :3
Neialtså, Mane går egentlig mest i svart for tiden, ifølge henne fordi hun da er "vanskeligere å få øye på".


Eamaninja. xD
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Sine Metu » 08 Feb 2012 22:51

Åh, Mane <3 Hun er vel den av dine karakterer jeg elsker mest.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Eàmané Wesenberg » 29 Feb 2012 00:35

Bilde

Eàmané Mephistofelia Wesenberg og Sniva "Sneebs" Klabautermann.

Vent, hva, hvem?


Uhm, sorry. Sneebs har dukket opp i hodet mitt i det siste som en "god" motvekt til Mane. Ikke en motsetning, som Tero: Sneebs er veldig lik Mane, oppvokst i Wales som yngst av tre søsken, skremmende intelligent og utseendemessig ganske lik. Forskjellen er at Sneebs har en samvittighet.

Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke Sneebs på selve GS. Hun, som Meljana, går ikke å spille i en chat. I en vandrehistorie tror jeg derimot hun ville passet bra.

Og, ja. De har sine "weapons of choice". Mane ville følt seg mest komfortabel med å backstabbe folk, Sneebs ville foretrukket å dælje folk i hodet med en stekepanne.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Lucien Z. Scabior Wrath » 29 Feb 2012 14:06

Du er kjempefllink. GOODIE.
Bilde
- Lucien Z. Scabior Wrath
- Aderyn Grady
Brukerens avatar
Lucien Z. Scabior Wrath
Tanketank
 
Innlegg: 529
Registrert: 06 Jan 2011 16:17
Bosted: The beard of Albus Doumbledore.


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Desmond Zielkov » 29 Feb 2012 14:31

Sneebs sneebs. Hun virker interessant! Og du har klart å illustrere likheten i utseendene deres. ^^
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Eàmané Wesenberg » 29 Feb 2012 15:27

Hun er interessant. Vet ikke helt om hun egentlig en gang går på Galtvort, tho. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Twiggy Watcliff » 01 Mar 2012 12:30

Jeg savner litt ordentlig vandrehistoriespirit. Har ofte lyst til å begynne noe, men det er så nedtur hvis ingen blir med. D:
Respons
Du tegner utrolig kult. Det eneste som ikke stemmer helt i mitt hode, er at Sneebs ansikt virker veldig lite i forhold til hodet, tror kanskje at det delvis er pga. håret, og delvis at kjevebeinet er ganske kraftig (det med kjevebeinet kan så vidt spores på Mane også). Ellers misunner jeg deg veldig for fingrene rundt stekepanna, og din utrolige evne til å tegne sexy kragebein. Jeg beundrer også evnen din til å få såpass tykk lineart til å funke, uten å se klumpete ut. Wish I could do.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Eàmanés galleri

Innlegg Eàmané Wesenberg » 12 Mar 2012 21:13

Kragebeina er da ikke noe problem. Jeg bare tegner noen streker under skuldrene xD Når det gjelder kjeven, er jeg åpen for forslag på hvordan jeg får den mer feminin.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 37 gjester

cron