Navnløs fantasyhistorie

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Navnløs fantasyhistorie

Innlegg Lea Isabelle Frey » 04 Mar 2011 22:59

"Arkitektur hadde aldri vært innenfor mitt interessefelt, noe som hadde ført til at jeg ikke hadde gitt emnet det mye oppmerksomhet da vi hadde temaet på skolen.
Men, skulle jeg ta en beslutning basert på alle filmene jeg hadde sett, ville jeg gjettet et sted på slutten av attenhundretallet til begynnelsen av nittenhundretallet."

Jeg er kanskje en av de overfladiske skjønnlitteratur/novelleglade personene, ikke vet jeg. Jeg ville i alle fall ha gjort om akkurat dette avsnittet til det her:
"Arkitektur hadde aldri vært min ting, og da vi fordypte oss i det temaet på skolen var det nesten en selvfølge at jeg ga blaffen. Men hvis jeg skulle ta en besltuning basert på alle filmene jeg har sett, ville jeg gjettet at bygningen ble reist et sted på slutten av attenhundretallet til begynnelsen av nittenhundretallet."

Jeg vet ikke helt hva jeg syntes var merkverdig med akkurat det avsnittet, det kan jo skyldes at vi skriver på forskjellige måter.

Så langt i fortellingen så ser jeg ikke så veldig mye til personligheten til karakteren din. Den kommer sikkert bedre fram i del 2, antar jeg. Men det er jo viktig å bli kjent med selve karakteren, spesielt hvis du bruker jeg-form. Forholdet leser-hovedperson bygges fra starten av, og det må være et grunnlag der, om du skjønner hva jeg mener.
Føler at det blir litt mye kritikk fra meg i forhold til fortellingen din, og det er ikke meningen å være altfor krtiserende! Du er jo en flink blogger og flink med ord :)
Everything.
Lea Isabelle Frey
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 11 Feb 2011 12:30
Bosted: Frosta


Re: Navnløs fantasyhistorie

Innlegg Lea Isabelle Frey » 04 Mar 2011 23:02

Btw, jeg kan faile litt med fortidsformer, og det beklager jeg. Kan blande dem noen ganger, og skylder på at jeg opprinnelig ikke er norsk ^^'
Everything.
Lea Isabelle Frey
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 11 Feb 2011 12:30
Bosted: Frosta


Re: Navnløs fantasyhistorie

Innlegg Emmet Winsalow » 04 Mar 2011 23:13

Nei, da. Det er ikke mye kritikk! Bare mye hjelp som jeg setter veldig stor pris på :)
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!

I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment.
Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
Brukerens avatar
Emmet Winsalow
Blæreball
 
Innlegg: 785
Registrert: 20 Feb 2010 22:46
Bosted: Son


Re: Navnløs fantasyhistorie

Innlegg Lea Isabelle Frey » 04 Mar 2011 23:23

Så bra da! Er ganske glad i å skrive selv, så. :)
Everything.
Lea Isabelle Frey
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 11 Feb 2011 12:30
Bosted: Frosta



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron