Re: Uttale av navn.Jeg har alltid trodd at det var Larkita...
You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
|
||
Re: Uttale av navn.Mitt er ikke så veldig vanskelig, da.
Violet Fransesca Sunday = Vaiolet Franshesca Søndei I solemnly swear that I am up to no good.
|
||
Re: Uttale av navn.
Samme, nedtur. ): we set fire to our insides for fun.
|
||
Re: Uttale av navn.ja skal bare forklare fornanvet til faren til sara tilfelle noen snakker om ham til henne
Tamm Tar i ann (jeg skriver hvordan jeg sier det på min dialekt så vet ikke om det er det samme for dere)
|
||
Re: Uttale av navn.Mitt navn er enkelt å uttale ;D
G-I----NA hihi
|
||
Re: Uttale av navn.Ser jeg skrev på forrige side for to år siden, men ettersom jeg ble kvitt de karakterene for lenge siden tenkte jeg at jeg kunne oppdatere
![]() Nathaira Magaidh MacCeallaich Nathaira er vel den som folk sliter mest med - først utalte jeg det feil selv :p Men poenget er jo bare at man må få med seg den skotsk-gæliske utalen. Da blir det vel noe slikt, tenker jeg meg: na-THAI-ra (ikke næ-the-rah, men 'thai' som i 'thailand' på engelsk) mæggi (akkurat som i Maggie) mækk-KELL-egg Manhattan Gwenhwyfar Johnson Mandy er ganske enkel, egentlig - dessuten er mellomnavnet mye greiere en det ser ut til x) mæn-HATT-n (akkurat som i bydelen Manhattan, jeg antar de fleste kjenner til den) gwinn-i-VER (utales likt 'Guinevere', Gwenhwyfar er bare et walisisk alternativ) DJÅNN-sen
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester