Channe skrev:Hmn.. Tror serr Sabine ender opp i sånn kriminell gang før eller siden.
Perigoe lar henne sikkert joine sin.
Re: Hva vile du ha jobbet som når karakteren din slutter på
Perigoe lar henne sikkert joine sin. Interessant. Absolutt interessant.
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Kunne aldri sett for meg Violet som noe annet enn lærer.
I solemnly swear that I am up to no good.
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Sara vet ikke hva hun vil bli enda hun tenker på å ha sin egen forretning i galtvang hun vet ikke
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Klarer ikke se for meg Oliver andre steder enn i en Eliksirsjappe. Eneste han får til er eliksirer, så det er jo like greit. cx Er ikke lange tiden før han går ut fra GS heller.. >: Triste saker dette her.
''People assume that time is a strict progression of cause to effect, but actually from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly, timey-wimey... stuff.'' ~ Dr. Who
|
||
Re: Hva vile du ha jobbet som nÃ¥r karakteren din slutter pÃ¥Aner ikke.. Michel er sååh.. Ja ubestemmelig og hun er så komplisert.. Pluss at jeg føler liksom at det er nesten ingen yrker og jobbe med i magi verdene? Det er magi departementet, heler, eller selvstendig næringsdrivende.. Så, blir vel til at hun starter sin egen bedrift? Eller går i moren sine fotspor
Bitches don't just happen, they're made. By parents more wicked than their offspring.
|
||
Re: Hva ville du ha jobbet som når karakteren din slutter påHaha, hadde en vag plan, og skrev en liten fanfiction, om at Tida ble glassblåser og maler i London!
ellers blir hun sikkert stripper eller noe lool Tidus er i departementet, og kommer nok enten til å jobbe der til han pensjonerer seg, eller eie et bokantikvariat. Sabrina dør i slaget, før hun får tatt ØGLE-ne sine. "Lykken er to puffer."
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester