Deadwillagde's überkule respons tråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Deadwillagde's überkule respons tråd

Innlegg Alegra rockwille » 18 Feb 2010 22:46

Jaja... Her kommer det alt fra bilder til en historie som jeg sitter å finner på XD

Historien handler om en jente som heter Marie. Hun er 17 år gamme. Året er 1845. Det har akkurat vært krig og Maria har mistet sin elskede kjæreste, Karl.
Marie og Karl hadde akkurat møtt hverandre. De løpte rundt på de åpne slettene rundt landsbyen i Limoux.
Faren til Marie var høvding over landsbyen, så alle kjente til henne.
Faren til Marie hadde bestemt at hun skulle gifte seg med Markus, sønnen til bestekompisen hans. Men det var Marie helt imot.
-Jeg vil ikke gifte meg med en stygg gris som er 23 år far.
-Men, du vet at det er det du MÅ gjøre Marie. Det har jeg og moren din bestemt. svarte faren bestemt. Marie himlet med øynene og tasset ut fra huset, for å møte Karl
-Karl. Jeg har dårlige nyheter. Sa Marie stille til Karl.
-Du trenger ikke å si det Marie. Jeg vet det allerede.
Marie kastet seg om halsen på han og klemte han hard til seg.
-Karl. Jeg elsker deg. Hvisket hun inn i øret hans.
-Og jeg elsker deg også, og det vet du. Hvisket han tilbake.

Dagen etter våknet Marie av at faren hennes bråket noe forferdelig.
-Far, hva gjør du?. Spurte hun trøtt.
-Det har brutt ut krig, og det regnes at den skal snart komme hit. Svarte faren alvorlig.
Marie reiser seg fra sengen som står midt i huset og løper så for hun kan ut for å se etter Karl. Hun finner han ikke.
-Karl?!. Roper hun fortvilet.
-Hva er det Marie?. sier en stemme bak henne. Hun snur seg for og får øye på han og kaster seg om halsen hans nokk en gang.
-Jeg er bekymret Karl. Sier hun stille til han.
-Hva er du bekymret for? Svarer han forsiktig til henne.
-Det har brutt ut krig, og jeg vet ikke hvordan det kommer til å ende. Sier hun med tårer i øyekroken.
-Marie? Det er ikke noe du skal bekymre deg for. Du vet hvor flink hær vi har her. Sa Karl til Marie.
-Men, jeg vet ikke om far kommer til å overleve. Han er syk, og begynner å bli gammel. Hva skal jeg gjøre for å få han til å innse at han ikke kan gjøre dette?.Snufser hun.

Etter 3 dager, ser folkene i landsbyen at krigerne komme mot byen.
-Marie, du må komme deg vekk NÅ!. Sa Karl urolig til henne. -Jeg kan vise deg en hule du kan gjemme deg i. og ikke kom frem før jeg kommer å henter deg."sa han og drog henne med seg inn i skogen.
-Her skal du være til jeg kommer og henter deg." Sa Karl og pekte på en Marie lå helt urørlig nede i hulen.
Hvor er Karl tenkte hun. Han må komme snart... Hun bestemte seg for å drite i det han hadde sagt og gikk ned til landsbyen igjen. Hele den store fine landsbyen var helt ødelagt. Alle husene var brent ned, og i gatene kunne man høre barn som gråt etter tapet av foreldre. Hun så på alle de døde folkene og så etter kjente. Der så hun først Birk, bestekompisen til faren. Han hadde et spyd stappet opp i halsen. Hun så seg rundt og fikk øye på 2 kropper hun alltid ville ha kjent igjen, uansett.
IK Start te æ dør <3
Alegra rockwille
Rumpeldunkkaptein
 
Innlegg: 339
Registrert: 13 Feb 2009 16:04
Bosted: Frosta


Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron