Amalie trenger respons

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Amalie trenger respons

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 20 Aug 2010 17:50

Heihei, jeg trenger respons. Spesiellt på historier jeg legger ut, jeg vil gjerne vite hva som kunne blitt bedre, dårlige og om jeg har skrivefeil og/eller gramatikkfeil.
Rett på meg!

Senere vil det helt sikkert komme tegninger og slikt også, men mest historier.

Denne historien handler om ei kreftsyk jente.

The hospital was scary. White walls, doctors everywhere. Wires connected to you. The Chemotherapy weakened her. Poor Oriel. The girls name was Oriel Tomine. She used just Oriel. Oriel was a unlucky girl, in a age of three she got leukemia. Now she was seven, years has passed since the day that would change her life for ever.
Oriel was lying in the bed with tears in her eyes. She was afraid. “Miss Johnson,” the doctor said as he walked through the door. Johnson was Oriel's last name. “Y-Yes?” Oriel asked carefully. She was a little afraid, her voice showed that. None of Oriels family was there with her. She and the doctor was alone in the sad hospital-room. Oriels ocean-blue eyes looked afraid. It was clear that she didn't like the hospital – or the doctors.
“We have to cut out the Chemotherapy.” It was a slight pause. “Just for a little while,” the doctor added quick.
“What … What if it goes wrong?” Oriel looked carefully at the doctor. “MOMMY!” She howled and started to cry.
“It don't. Everything gonna be okay, miss Johnson.” The doctor was calm. “Your body is tried after all the Chemotherapy. We have to take a break. Just for a few months,” he said – as calm as always. “Your mommy is here. The nurse is saying the same to her as I said to you.”
Oriel started to breath again. “I want mommy now.”
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Rosanne S. Ranton » 20 Aug 2010 18:28

Jeg synes ikke selve historien, eller biten av historien, var særlig spennende eller gripende. Jeg får medlidenhet med Oriel, men kjenner meg ikke som henne.

Men du skriver bra. Fin setiningsoppbyggning, synes jeg

Gramatikk: an unlucky girl. In the age of three....
Jauda
Brukerens avatar
Rosanne S. Ranton
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 279
Registrert: 25 Des 2009 20:45
Bosted: Hjemme


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 20 Aug 2010 20:20

Rosanne S. Ranton skrev:Jeg synes ikke selve historien, eller biten av historien, var særlig spennende eller gripende. Jeg får medlidenhet med Oriel, men kjenner meg ikke som henne.

Men du skriver bra. Fin setiningsoppbyggning, synes jeg

Gramatikk: an unlucky girl. In the age of three....

Jeg har planer med historien da. Jeg vet at den ikke er så spennende, men jeg trenger en intro. I følge meg trenger ikke introen å være så veldig spennende.

Takk for gramatikkhjelp.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Victoria G Sawery » 20 Aug 2010 20:35

Jeg må si jeg er uenig. Introen bør være litt spennende, eller i alle fall få meg til å ville vite mer. Da er det kanskje litt lurt å gå litt mer innpå følelsene for eksemple. (:
Sånn generelt er skrivingen din ganske bra, men det er lurt å gi oss noe litt spennede slik at vi faktisk ønsker å lese mer. Det trenger ikke være pang pang død og fordærvelse og tragedige og trist og store ting i introen, neida. Det er langt i fra nødvendig, men du må vekke interesse! (:
Victoria G Sawery
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 897
Registrert: 14 Des 2008 22:25
Bosted: Galtvort


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 20 Aug 2010 20:43

Om jeg forbreder (Heter det det?) litt på teksten, gidder dere da å lese og gi meg respons på den også?
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Victoria G Sawery » 20 Aug 2010 21:19

Om jeg husker det, skal jeg gjøre det. (:
Victoria G Sawery
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 897
Registrert: 14 Des 2008 22:25
Bosted: Galtvort


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 27 Aug 2010 17:42

Siden jeg kjeder meg lager jeg bilde på _paint. Ja, vanlig paint. Kjedelig >__< Det skal bli et menneske.
Jeg lurte på om øyne, munn og nese sitter sånn passelig fra hverandre?
Bilde
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Daniella V. Frances » 27 Aug 2010 17:46

Det sitter veldig fint :3 Øynene er midt på hodet, så halvveis ned til haken er nesen, og halvveis ned til haken er ca. munnen, ithink :3
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Moe Alice Rainfall » 28 Aug 2010 00:43

de sitter riktig, men vil anbefale deg og flytte munne så den er rett under nesa c:
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Amalie trenger respons

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 06 Sep 2010 20:28

Moe Alice Rainfall skrev:de sitter riktig, men vil anbefale deg og flytte munne så den er rett under nesa c:

Jeg ordnet litt på det etter at jeg la det ut, men bilde er på en annen PC og jeg glemte å lagre D:
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron